Formació professional en:

GS Gestió de Vendes i Espais Comercials GVIEC (FP Dual)

Impulsa el teu futur en tan sols un clic

Comerç i Màrqueting

Tens algun dubte o vols més informació? Deixa’ns les teves dades i et contactarem en breu

    Requisits

    Batxillerat, GM, GS o equivalents

    Horari

    Dilluns a divendres
    8h – 14:30h

    Durada

    2 cursos acadèmics

    Tècnic/a Superior en Gestió de Vendes i Espais Comercials

    El/la tècnic/a superior en gestió de vendes i espais comercials abasta des de la formació més clàssica relacionada amb departaments de compres, de disseny i espais comercials, d’emmagatzematge i distribució o departaments de vendes fins a aspectes com el màrqueting, els ecommerce o la investigació comercial.

    Els/les Tècnics/es en Gestió de Vendes i Espais Comercials seran capaços de gestionar les operacions comercials de compravenda i distribució de productes i serveis, i també d’organitzar la implantació i animació d’espais comercials segons criteris de qualitat, seguretat i prevenció de riscos vigents.

    Aquest cicle formatiu compta amb una gran demanda laboral i la incorporació laboral dels alumnes de l’Institut Poblenou és d’un 73%.

    Els que superin aquest GS podran accedir a estudis universitaris de grau, en què és possible convalidar crèdits i mòduls ja cursats. De la mateixa manera, és possible obtenir el títol de Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat cursant només un any més de formació.

    Sortides professionals

    • Cap de vendes o representant comercial
    • Encarregat/da de botiga
    • Venedor/a tècnic/a
    • Supervisor/a de telemàrqueting
    • Merchandiser
    • Aparadorista comercial
    • Dissenyador/a d’espais comercials
    • Especialista en implantació d’espais comercials
    • Responsable de promocions en el punt de venda

    El que aprendràs. Pla d’estudis

    El Grau Superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials  consta de 2 cursos acadèmics de 2.000 hores totals, que inclouen pràctiques en empresa de 1000 hores en la modalitat dual i de 416 hores en FCT. A continuació pots veure com es divideixen els mòduls en cada curs i els projectes d’innovació en què participa.

    Pla d’estudis 1r curs
    Pla d’estudis 2n curs
    Projectes d’innovació
    Pla d’estudis 1r curs
    • Mòdul 2: Gestió de productes i promocions en el punt de venda
    • Mòdul 3: Gestió econòmica i financera de l’empresa
    • Mòdul 4: Investigació comercial
    • Mòdul 8: Polítiques de màrqueting
    • Mòdul 10: Anglès
    • Mòdul 11: Màrqueting digital
    • Mòdul 12: Atenció al client, consumidor i usuari
    • Mòdul 13: Formació i orientació laboral
    Pla d’estudis 2n curs
    • Mòdul 1: Aparadorisme i disseny d’espais comercials
    • Mòdul 5: Logística d’aprovisionament
    • Mòdul 6: Logística d’emmagatzematge
    • Mòdul 7: Organització d’equips de venda
    • Mòdul 9: Tècniques de venda i negociació
    • Mòdul 14: Projecte de gestió de vendes i espais comercials
    • Mòdul 15: Formació en centres de treball

    T’ha agradat el que expliquem?
    Comparteix amb els teus amics

    Impulsa el teu futur amb un sol clic

    Vols desenvolupar la teva carrera amb un grau de Formació Professional o un Programa de Formació i Inserció? Deixa’ns les teves dades i estarem encantats d’assessorar-te perquè trobis l’opció que més s’adapta a tu.

      El blog de l’Institut Poblenou

      Menú