Formació professional en:

GS Màrqueting Digital (FP Dual)

Impulsa el teu futur en tan sols un clic

Comerç i Màrqueting

Tens algun dubte o vols més informació? Deixa’ns les teves dades i et contactarem en breu

[contact-form-7 id=”2226″]
Requisits

Batxillerat, GM, GS o equivalents

Horari

Dilluns a divendres
15h a 21:30h

Durada

2 cursos acadèmics

Tècnic/a Superior en Màrqueting Digital i Publicitat

El Tècnic/a Superior en Màrqueting Digital i Publicitat és la persona encarregada de definir les estratègies i implementar les diferents accions emmarcades dins d’un pla de màrqueting digital. Les seves funcions van des de la planificació, organització i gestió d’accions així com la investigació comercial i relacions públiques en entorns digitals.

Els/les Tècnics/es Superiors en Màrqueting Digital i Publicitat podran desenvolupar la seva tasca en empreses de qualsevol sector, tant com a professional de màrqueting a escala generalista com a funcions específiques com el Social Media, SEO, SEM o analítica. També seran capaços de desenvolupar aplicacions web i mòbils i de crear peces de disseny gràfic.

Els que superin aquest GS podran accedir a estudis universitaris de grau i altres GS com Comerç Internacional i Administració i finances, en què és possible convalidar crèdits i mòduls ja cursats. De la mateixa manera, és possible obtenir el títol de Tècnic Superior en Gestió de Vendes i Espais Comercials cursant només un any més de formació.

Sortides professionals

  • Tècnic/a de màrqueting i publicitat
  • Tècnic/a en relacions públiques
  • Organitzador/a d’esdeveniments de màrqueting i comunicació
  • Creatiu publicitari
  • Community manager
  • Expert en SEO i SEM
  • Expert en analítica web
  • Auxiliar de mitjans publicitaris
  • Cap de vendes
  • Tècnic d’investigació comercial
  • Consultor junior de màrqueting digital

El que aprendràs. Pla d’estudis

El Grau Superior de Màrqueting Digital consta de 2 cursos acadèmics de 2.000 hores totals, que inclouen pràctiques en empresa de 1000 hores en la modalitat dual i de 416 hores en FCT. A continuació pots veure com es divideixen els mòduls en cada curs i els projectes d’innovació en què participa.

Pla d’estudis 1r curs
Pla d’estudis 2n curs
Projectes d’innovació
Pla d’estudis 1r curs
  • Mòdul 1: Atenció al client, consumidor i usuari
  • Mòdul 3: Gestió econòmica i financera de l’empresa
  • Mòdul 4: Investigació comercial
  • Mòdul 5: Treball de camp en la Investigació Comercial
  • Mòdul 7: Màrqueting digital
  • Mòdul 9: Polítiques de màrqueting
  • Mòdul 11: Anglès
  • Mòdul 12: Formació i orientació laboral
  • Mòdul 15: Analítica digital (en anglès)
Pla d’estudis 2n curs
  • Mòdul 2: Disseny i elaboració de material de comunicació
  • Mòdul 6: Llançament de productes i serveis
  • Mòdul 8: Mitjans de suport i comunicació
  • Mòdul 10: Relacions públiques i organització d’esdeveniments
  • Mòdul 13: Projecte de màrqueting i publicitat digital
  • Módul 14: Formació en centres de treball
  • Módul 15: Estrategia Social Media

T’ha agradat el que expliquem?
Comparteix amb els teus amics

Impulsa el teu futur amb un sol clic

Vols desenvolupar la teva carrera amb un grau de Formació Professional o un Programa de Formació i Inserció? Deixa’ns les teves dades i estarem encantats d’assessorar-te perquè trobis l’opció que més s’adapta a tu.

[contact-form-7 id=”2226″]

El blog de l’Institut Poblenou

Menú