Política de qualitat

L’Institut Poblenou vol ser un centre compromès amb les persones i, per tant, la Direcció del centre es fixa com a objectiu prioritari sensibilitzar al personal del centre sobre la importància de detectar i satisfer els requisits i necessitats dels grups d’interès (alumnat, professorat, empreses i institucions).

Per incrementar la qualitat de la formació i el servei que donem, l’equip humà del centre aposta per la superació i la millora contínua.

Abast del sistema de gestió de la qualitat

El Sistema de Gestió de la Qualitat del centre té el següent abast:

  • Desenvolupament de l’ensenyament-aprenentatge de les famílies professionals del Comerç i Màrqueting, Administració i Informàtica i Comunicacions.
  • Acollida, orientació i inserció laboral de l’alumnat.
  • Gestió de les relacions amb empreses dels sectors de l’administració, el comerç i la informàtica.
  • Formació professional per a l’ocupació.

Un procés de millora contínua

Des de 2007, l’Institut Poblenou aplica un sistema de gestió per processos basat en la norma ISO 9001. El nostre objectiu és assegurar un sistema de millora contínua en el qual tots els continguts es revisen de forma permanent per garantir que els nostres cursos cobreixen les necessitats que els nostres alumnes trobaran al passar de l’aula a la realitat laboral.

Sota la normativa UNE-EN-ISO 9001: 2015 el sistema de gestió de l’Institut Poblenou s’ajusta a la legislació aplicable als instituts de Formació Professional de Catalunya.

T’ha agradat el que expliquem?
Comparteix amb els teus amics

Impulsa el teu futur amb un sol clic

Vols desenvolupar la teva carrera amb un grau de Formació Professional o un Programa de Formació i Inserció? Deixa’ns les teves dades i estarem encantats d’assessorar-te perquè trobis l’opció que més s’adapta a tu.

    El blog de l’Institut Poblenou

    Menú