Formació professional en:

GS Màrqueting i Publicitat (FP Dual)

Impulsa el teu futur en tan sols un clic

Comerç i Màrqueting

Tens algun dubte o vols més informació? Deixa’ns les teves dades i et contactarem en breu

Convocatòria

Inici: 14 setembre 2020

Requisits

Batxillerat, GM, GS o equivalents

Horari

Dilluns a divendres
15h a 21:30h

Durada

2 cursos acadèmics

Tècnic/a Superior en Màrqueting i Publicitat

El Tècnic/a Superior en Màrqueting i Publicitat és la persona encarregada de definir les estratègies i implementar les diferents accions emmarcades dins d’un pla de màrqueting. Les seves funcions van des de la planificació, organització i gestió d’accions així com la investigació comercial i relacions públiques.

Els/les Tècnics/es Superiors en Màrqueting i Publicitat podran desenvolupar la seva tasca en empreses de qualsevol sector, tant com a professional de màrqueting a escala generalista com a funcions específiques com relacions públiques, organitzador/a d’esdeveniments o investigador/a de mercat.

Els que superin aquest GS podran accedir a estudis universitaris de grau i altres GS com Comerç Internacional i Administració i finances, en què és possible convalidar crèdits i mòduls ja cursats. De la mateixa manera, és possible obtenir el títol de Tècnic Superior en Gestió de Vendes i Espais Comercials cursant només un any més de formació.

Sortides professionals

  • Tècnic/a de màrqueting o publicitat
  • Tècnic/a en relacions públiques
  • Organitzador/a d’esdeveniments de màrqueting i comunicació
  • Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
  • Tècnic/a en estudis de mercat i opinió pública
  • Agent d’enquestes i censos
  • Codificador/a de dades per a investigacions de mercat
  • Responsable de promocions punt de venda

El que aprendràs. Pla d’estudis

El Grau Superior de Màrqueting i Publicitat consta de 2 cursos acadèmics de 2.000 hores que, per ser una FP Dual, compta amb 970 hores de pràctiques en empresa. A continuació pots veure com es divideixen els mòduls en cada curs i els projectes d’innovació en què participa.

Pla d’estudis 1r curs
Pla d’estudis 2n curs
Projectes d’innovació
Pla d’estudis 1r curs
  • Mòdul 1: Atenció al client, consumidor i usuari
  • Mòdul 3: Gestió econòmica i financera de l’empresa
  • Mòdul 4: Investigació comercial
  • Mòdul 7: Màrqueting digital
  • Mòdul 9: Polítiques de màrqueting
  • Mòdul 14: Analítica digital
  • Mòdul 11: Anglès
  • Mòdul 12: Formació i orientació laboral
Pla d’estudis 2n curs
  • Mòdul 2: Disseny i elaboració de material de comunicació
  • Mòdul 5: Treball de recerca
  • Mòdul 6: Llançament de productes i serveis digitals
  • Mòdul 8: Mitjans i suports de comunicació
  • Mòdul 10: Relacions públiques i organització d’esdeveniments
  • Mòdul 13: Projecte de màrqueting i publicitat

T’ha agradat el que expliquem?
Comparteix amb els teus amics

Impulsa el teu futur amb un sol clic

Vols desenvolupar la teva carrera amb un grau de Formació Professional o un Programa de Formació i Inserció? Deixa’ns les teves dades i estarem encantats d’assessorar-te perquè trobis l’opció que més s’adapta a tu.

El blog de l’Institut Poblenou

institutpoblenou ECAIB

Servei de Reconeixement

Convocatòria del servei de reconeixement Administrativa, comercial i informàtica. CFGM Gestió Administrativa, CFGS Administració i Finances, CFGM Activitats Comercials, CFGS…
llegir més
Menú