Tens algun dubte o vols més informació? Deixa’ns les teves dades i et contactarem en breu
Requisits
Batxillerat, GM, GS o equivalents
Horari
Dilluns a divendres
15h a 21:30h
Durada
2 cursos acadèmics
Tècnic/a Superior en Màrqueting i Publicitat
El Tècnic/a Superior en Màrqueting i Publicitat és la persona encarregada de definir les estratègies i implementar les diferents accions emmarcades dins d’un pla de màrqueting. Les seves funcions van des de la planificació, organització i gestió d’accions així com la investigació comercial i relacions públiques.
Els/les Tècnics/es Superiors en Màrqueting i Publicitat podran desenvolupar la seva tasca en empreses de qualsevol sector, tant com a professional de màrqueting a escala generalista com a funcions específiques com relacions públiques, organitzador/a d’esdeveniments o investigador/a de mercat.
Els que superin aquest GS podran accedir a estudis universitaris de grau i altres GS com Comerç Internacional i Administració i finances, en què és possible convalidar crèdits i mòduls ja cursats. De la mateixa manera, és possible obtenir el títol de Tècnic Superior en Gestió de Vendes i Espais Comercials cursant només un any més de formació.
Sortides professionals
- Tècnic/a de màrqueting o publicitat
- Tècnic/a en relacions públiques
- Organitzador/a d’esdeveniments de màrqueting i comunicació
- Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
- Tècnic/a en estudis de mercat i opinió pública
- Agent d’enquestes i censos
- Codificador/a de dades per a investigacions de mercat
- Responsable de promocions punt de venda
El que aprendràs. Pla d’estudis
El Grau Superior de Màrqueting i Publicitat consta de 2 cursos acadèmics de 2.000 hores totals, que inclouen pràctiques en empresa de 1000 hores en la modalitat dual i de 416 hores en FCT. A continuació pots veure com es divideixen els mòduls en cada curs i els projectes d’innovació en què participa.
- Mòdul 1: Atenció al client, consumidor i usuari (en anglès)
- Mòdul 3: Gestió econòmica i financera de l’empresa
- Mòdul 4: Investigació comercial
- Mòdul 5: Treball de camp en la Investigació Comercial
- Mòdul 7: Màrqueting digital
- Mòdul 9: Polítiques de màrqueting
- Mòdul 11: Anglès
- Mòdul 12: Formació i orientació laboral
- Mòdul 2: Disseny i elaboració de material de comunicació
- Mòdul 6: Llançament de productes i serveis digitals
- Mòdul 8: Mitjans i suports de comunicació
- Mòdul 10: Relacions públiques i organització d’esdeveniments
- Mòdul 13: Projecte de màrqueting i publicitat
- Mòdul 14: Formació en centres de treball
Impulsa el teu futur amb un sol clic
Vols desenvolupar la teva carrera amb un grau de Formació Professional o un Programa de Formació i Inserció? Deixa’ns les teves dades i estarem encantats d’assessorar-te perquè trobis l’opció que més s’adapta a tu.
T’ha agradat el que expliquem?
Comparteix amb els teus amics