Descripció del projecte
Mitjançant aquest projecte l’Institut Poblenou el que pretén és donar l’oportunitat als seus alumnes de 2n de Comerç Internacional i de 2n de Màrqueting i Publicitat perquè posin en acció la major part dels coneixements adquirits durant el cicle.
Aquesta tasca es basa principalment en:
- Recerca d’empreses espanyoles que estiguin interessades en projecte, assistint a fires o mitjançant altres vies de contacte.
- Realitza un profund estudi del país i un estudi sectorial per a justificar la viabilitat de la missió.
- Es prepara la missió tenint en compte les adaptacions interculturals, l’idioma, el coneixent el producte que representarem i elaborant el material necessari per realitzar la missió.
- Viatge d’una setmana al país escollit per realitzar les entrevistes amb els possibles importadors.
- Finalment es realitza una anàlisi dels resultats i s’elabora un informe que es fa arribar a l’empresa comanditaria.
Objectiu del projecte
Donar a l’alumnat la possibilitat d’experimentar un treball de representació comercial real en un país europeu, desenvolupant totes les tasques pròpies d’aquest tipus d’activitat.
2n del CFGS de Màrqueting i Publicitat i 2n de CFGS de Comerç Internacional
Equip docent de Màrqueting i Publicitat i Comerç Internacional
Impulsa el teu futur amb un sol clic
Vols desenvolupar la teva carrera amb un grau de Formació Professional o un Programa de Formació i Inserció? Deixa’ns les teves dades i estarem encantats d’assessorar-te perquè trobis l’opció que més s’adapta a tu.
T’ha agradat el que expliquem?
Comparteix amb els teus amics